טכנאי שיניים לתותבות

טכנאי שיניים מתמחה בתותבות

פציאנט מחוסר שיניים,  באם חסרות לו שיניים בודדות או שהינו מחוסר שיניים בכל הלסת, הוא פונה לביצוע שיקום הפה. שתלים ושיניים תותבות יוכלו למלא ברמת הצלחה משביעת רצון את מקומן של השיניים החסרות. את הטיפול חשוב לבצע במרפאה בעלת מוניטין וניסיון עשיר בתחום ביצוע שתלים ותותבות. אך אין די בכך. השיניים התותבות שישמשו את המטופל, חייבות להתאים בכל הפרמטרים. כמו כן המראה שלהן צריך להיות מותאם וטבעי ככל האפשר. למי זה קשור? אמנם ביצוע טיפול שיניים מתבצע על ידי רופא שיניים וטכנאי שיניים. לרוב ייצור ה שיניים תותבות מתבצע על ידי טכנאי שיניים. במעבדת השיניים מכינים את התותבות מחומרים דנטלים איכותיים, בתקן מחמיר ומתאימים למטרה זו, את השיניים התותבות. בעת הכנת התותבות ניתן להבחין בין גוונים שונים ובין מבנים בצורות שונות. טכנאי השיניים יכין את השיניים הנדרשות בהתאם להנחיות של הרופא. טכנאי אמין ומקצועי בשביל שהאדם יהיה מרוצה מהשיניים התותבות שהותאמו עבורו, חובה כשהם יוכנו על ידי טכנאי שיניים מקצועי ואמין. כזה שהוסמך לעסוק במקצוע הטכנאות, ויש לו את כל הידע הנדרש ואת הכלים המקצועיים לשם הכנת שיניים תותבות נוחות תקינות ואיכותיות. כאלו שישתלבו בנוחות מקסימלית ובמראה טבעי שמשפרות את חזותו. על טכנאי שיניים לעמוד בדרישות משרד הבריאות ולנהל את המעבדה בהתאם להנחיות. כך יהיה ההתקן משביע רצון, וישמש את הפציינט לאורך זמן.

טכנאי שיניים מתמחה באחד מענפי טכנאות השיניים. טכנאי שיניים לתותבות הינו טכנאי שעבר הכשרה ארוכה בתחום שיקום הפה כ טכנאי שיניים לתותבות.

ע"מ להיות טכנאי שיניים לתותבות צריך ידע ונסיון רב,  במקרים משולבים . טכנאי טוב צריך לדעת לקרוא מטבעים, אנטומיה, מורפולוגיה , תורת החומרים ועוד.... שיהפכו את התותבת מאקריל לתותבת שיושבת בפה . תותבת שנראית טוב וטבעית, תותבת שהיא גם נוחה וגם טוב ונעים ללעוס איתה. ללא כאבים.

טכנאי שיניים לתותבות הוא תחום שהמקצוענים בו לא רבים במיוחד. חובה להיות בעל נסיון ולעבוד תחתיו של רופא שיניים שגם הוא מתמקצע בתחום השיקום באמצעות שיניים תותבות.

מתי תדעו שאתם צריכים טכנאי שיניים לתותבות ? כואבות החניכיים ? החניכיים פצועות? קיימת חוסר התאמה של השיניים תותבות בפה? אתם חשים שהתותבות לא נוחות שורטות, מחוספסות ,"נופלות", שינוי את צבען, קשה לכם לאכול עם התותבות שלכם. התותבות שלכם נשחקו  או נשברו?

1.  הסיבה העיקרית –הצטמקות של עצמות הלסתות  העליונה והתחתונה, החך, והרקמות.  כאשר יש ירידה דרסטית במשקל ומסת הגוף.

2.  כאשר השיניים לא מותאמות או נשברו, חוסר התאמה וחוסר דיוק יוצר פצעי לחץ חתכים וכאבים נוראיים ולפעמים בלתי נסבלים.

3. שחיקת שטח הלעיסה של השיניים וירידה בגובה היחסי בין הלסתות והשיניים אינם מאוזנות

טכנאי שיניים לשיניים תותבות הינה התמחות , יש צורך בידע לא מבוטל וכן בניסיון רב שנים . כל מקרה לגופו והניסיון בתחום השיניים תותבות מאפשר התאמת תותבות בצורה מושלמת לכל מקרה. לאחר איבחון פרונטלי יסודי.

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם