מעבדת שיניים בפתח תקווה

מעבדת שיניים - הצמודה למרפאת שיניים מעניקה טיפול ועזרה בתחום רפואת השיניים. מעבדת השיניים מסייעת לרופא לתת שירות יעיל ע"י ייצור סוגי שיניים שונים, לרוב בהתאמה אישית - בהתאם לצרכיו ולרצונותיו.ֶ ועפ"י מידות הרופא.

בישראל, יש כמה אלפים של רופאי שיניים פעילים - ולכן סביר שיש גם כמה עשרות אלפים של מטופלים ברפואת השיניים, כיום. המשמעות היא כי רופאי שיניים פעילים, יכולים להזמין מגוון התקנים של שיחזורי שיניים על פי מידה כגון כתרים, שיניים תותבות, תותבות זמניות, ציפויי שיניים ממעבדת השיניים. מעבדת השיניים מעניקה שירות זמין ומספקת את ההתקנים בתקופת זמן נקובה מראש – כדי שרופאי השיניים יוכלו לספק למטופלים רפואת השיניים במיטבה, ולהתקין בפה במטופל את הכתרים, תותבות שהוכנו עבורם במעבדת השיניים.
מעבדת שיניים בפתח תקווה
מעבדת שיניים בפתח תקווה – יכולה לשרת צורך זה. במיוחד עבור רופאי שיניים, באזור פתח תקווה - אשר יש להם דרישה לספק טיפולי שיניים שמצריכים הזמנת התקני שיחזור שיניים, למעבדת שיניים שהם יכולים לסמוך עליה - אולי קרובה מספיק כדי להציץ ולבקר מדי פעם. כמו גם, היכולת לשלוח התקני שיחזור שיניים, כפי שמעבדת השיניים מייצרת אותן - יכולה להיות זריזה וממוקדת יותר - כאשר מעבדת השיניים אכן עובדת באזור פתח תקווה - כך שהמשלוח או דרך השילוח של התקני שיחזור השיניים, מאפשר הגעה זריזה וממוקדת של אותם התקני שיניים ממקום למקום - במהירות גבוהה יותר ובסיפוק יעיל וממוקד .

מהן הפתרונות אותן מספקת מעבדת שיניים בפתח תקווה

מעבדות שיניים, בין אם בפתח תקווה או בכל רחבי הארץ כפי שהן מפוזרות - עוסקות בייצור התקני שיחזור שיניים, על ידי צוות מיומן ובעל יכולות של טכנאי שיניים. מדובר כאן בתהליכי ייצור והפקה מעניינים ואף מורכבים, שמאפשרים לקחת מידה או שרטוט של חלל הפה, ולהפוך אותו לדגם סופי של התקן שיחזור שיניים כלשהו – לדוגמה : כתרים, מבנים, פלטה, שיניים תותבות, שיניים תותבות נשלפות , שיניים תותבות על גבי שתלים , שיניים תותבות חלקיות ועוד וכן הלאה.

מעבדת שיניים בפתח תקוה - עבודות שלנו לדוגמא

טכנאי שינייםטכנאי שיניים
שיניים תותבות נוחותשיניים תותבות נוחות
תמונות של שיניים תותבותתמונות של שיניים תותבות
שיניים תותבות תמונותשיניים תותבות תמונות

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם