מומחה לשיניים תותבות

טכנאי שיניים מומחה לשיניים תותבות , זה האיש מקצוע שאתם צריכים ! במרכז לשיניים תותבות תפגשו טכנאי שיניים אומן בעל ניסיון רב בעבודה עם שיניים תותבות , שהשיניים תותבות לא נוחות או נראות לא טוב או יושבות לא טוב ,במצב בו שאין התאמה של התותבות, נוכל לסייע לכם ! כדאי לפנות אלינו גם במקרה של שבר או סדק באקריל של השיניים תותבות, מצב של חוסר איזון יכול ליצור אי נוחות אפילו פצעים חתכים או כאבים נוראיים ולא נעימים ממש.

שיניים תותבות תמונות לדוגמא

צרו קשר באמצעות הטופס

להיות בקשר

טכנאי שיניים מומחה לשיניים תותבות , זה האיש מקצוע שאתם צריכים ! מדובר ב טכנאי שיניים לתותבות , שהשיניים תותבות לא נוחות או נראות לא טוב או יושבות לא טוב ,במצב בו שאין התאמה של התותבות, נוכל לסייע לכם !

כדאי לפנות אלינו גם במקרה של שבר או סדק באקריל של השיניים תותבות, מצב של חוסר איזון  יכול ליצור אי נוחות אפילו פצעים חתכים  או כאבים נוראיים ולא נעימים ממש.

נחיצות שיניים תותבות ביומיום

טכנאי שיניים לשיניים תותבותשיניים הינם נחוצות לנו במיוחד ויש להם תפקיד משמעותי ביותר בחיינו . שיניים הינם תנאי חשוב בתהליך הלעיסה , שיניים עוזרות לנו עם הדיבור וההגייה ,שלא לדבר על אסתטיקה של פה ומראה חיוני ויפה- כולם רוצים חיוך  עם שיניים לבנות ויפות. זה אידיאל של יופי וזה חשוב לכל אדם.  לפעמים בהעדר טיפול הולם של השיניים , אנשים מאבדים את השיניים הטבעיות שלהם, או שנאלצים לעקור את שיניים בשל שיניים חולות וכואבות. לעיתים בעקבות מחלה או תאונה אדם מאבד את שיניו. על מנת להשלים את החסר ישנם מספר מגוון פתרונות למצב מסוג זה , אחד מהפתרונות המהירים והזולים הם התאמת תותבות למטופל מסוג כזה. שיניים חסרות בפה הם מצב לא נעים ומאוד לא בריא גם מפריע מבחינה נפשית .

למה לסבול, צרו קשר עם המרכז לשיניים תותבות וצאו עם חיוך שייתן לכם  פתרון מצוין איכותי ואמין למצב של שיניים חסרות או אובדן שיניים.
צוות של טכנאי שיניים ורופא שיניים יכנו עבורכם זוג תותבות, שלמות או חלקיות, בהתאמה למצבכם.

הצוות שלנו מורכב מרופא שיניים בעל ניסיון, שאמון על כל הצד הרפואי ו טכנאי שיניים מומחה לתותבות, עם ניסיון של שנים בתחום התותבות שבעבודה משותפת שלהם מגיעים לתוצאות הכי טובות למשתמשי השיניים תותבות. טכנאי שיניים אומן, בעל ניסיון רב הכנת שיניים תותבות הוא זה שבונה את התותבות, יוצק את האקריל ומעמיד את השיניים בתותבת. זוהי ממש מלאכת מחשבת , בעבודת יד, באופן אישי ומותאם לכל מטופל ומטופל. אין תותבות זהות , לכל אחד אנו יוצרים שיניים תותבות  מותאמות במיוחד עבורו, עפ"י המידות שנלקחו ע"י הרופא.

על מנת לייצר תותבות, ישנם מספר שלבים , אחרי כל שלב מבצעים מידה של פה מטופל על מנת שהטכנאי שיניים יבצע את הכנת השיניים תותבות בדיוק מושלם לפה של המטופל.

בדר"כ יש בין 3 ל 5 שלבים. במרכז לשיניים תותבות  עובדים אך ורק עם חומרים גרמנים ואמריקאים, בשיטות עבודה הכי מתקדמות בתחום השיניים תותבות.

המטרה של הצוות שלנו, הרופא והטכנאי שיניים שעובדים בשיתוף פעולה היא מעל הכל ! שהמטופל ייהנה מהשיניים תותבות שאנחנו מיצרים עבורו, לאורך שנים.

 חשוב שהשיניים יהיו מתאימות באופן מדוייק לפה המטופל:

שיניים תותבות צריכות להיות איכותיות, שיראו טוב ושהחומרים המרכבים אותם יחזיקו שנים! שלא ישנו צורה או צבע ושהמטופל יוכל ללעוס ולדבר איתם כמעט כמו עם שיניים טבעיות.