פתרונות לשיניים תותבות

התמחות בפתרונות לשניים תותבות , זה נסיון של שנים.

שיניים תותבות הן מוצר שנבנה במלאכת מחשבת בשילוב חומרים שונים והן נבנות לשימוש ארוך טווח. אולם מסיבות שונות כגון : שחיקה , שבירה או סדק , שינוי במצב בריאותי , שימוש לא נכון או הזנחה מגיע המטופל לרופא השיניים ולמעבדת השיניים בה מתקנים את השיניים התותבות. תיתקון תותבות הוא תהליך שנראה למראית עין פשוט מאוד אך בפועל התיקון הוא תהליך מורכב מאוד ודורש מיומנות רבה על מנת שהתיקון יתבצע על הצד הטוב יותר. לאחר הטיפול הטכני על טכנאי השיניים לוודא שהשיניים התותבות ממוקמות בפה של המטופל באופן מיטיב ושפעולותיו הבסיסיות : דיבור , אכילה , שתייה מתבצע בצורה שוטפת ושהשיניים התותבות חזרו לפעול באופן תקין. בעת הצורך נעשות התאמות חוזרות ונשנות עד לנוחיות מקסימאלית בפה של המטופל.

תיקון תותבות

לא סובל דיחוי. כשתותבות לא תקינות עלול להיגרם נזק לחניכיים , לחלל הפה לקושי בדיבור , אכילה ושתייה. ברגע שמתעוררת בעיה יש לגשת לרופא המטפל או למעבדת השיניים בה אתם מטופלים ולטפל בבעיה. ישנן מרפאות המציעות שירות של 24 שעות וישנן מרפאות המבצעות תיקונים של פלטת השיניים התותבות  גם בבית הלקוח,  הכל על מנת לחוסך למטופל זמן יקר וחוסר נוחות.

מעבדת השיניים

שלכם חייבת להיות מקצועית ולהעסיק טכנאי שיניים מעולים. שיניים תותבות עולות כסף ומורכבות מחומרים מיוחדים באיכות גבוהה מאוד. הטיפול בשיניים חייב להיות מקצועי מאוד על מנת למנוע עוגמת נפש. טיפול חובבני ב שיניים תותבות  או לא מוסמך עלול לחבל בשיניים התותבות עד למצב שתאלצו לרכוש שיניים תותבות חדשות. הקפידו לקבל שירות במעבדת שיניים מקצועית ומובילה בתחומה והימנעו  ממעבדות מפוקפקות או כאלו שיציעו לכם פתרונות דנטלים לא אמינים. השיניים שלכם הם לא דבר לשחק בו.

תיקון שיניים תותבות

הוא הליך לעיתים שגרתי. נכון. ביצירת תותבות מושקעים זמן , מחשבה , חומרים ולא מעט כסף. אולם בגלל השימוש האינטנסיבי של השיניים התותבות בפה : דיור,אכילה וכד' מתקיימת שחיקה טבעית ומדי כמה זמן נדרשת התאמות שונות של השיניים התותבות. כבני אדם אנו לא חסים מטעויות ופלטת שיניים הנשמטת מידינו עלולה להיסדק או חלילה להישבר ואז עלינו לתקן אותה ולהחזיר אותה לשלמותה. טכנאי השיניים שלכם יעשה כל מה שנדרש על מנת שתצאו ממנו עם שיניים תותבות תקינות.

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם