ריפוד רך לתותבת


שירות מיוחד ויעיל במיוחד הינו ריפוד רך לתותבת

לא תמיד התותבת הישנה במצב ככ גרוע שיש צורך להכנס להוצאה ולטרחה ולהחליף אותה
ניתן לבצע ריפוד רך לתותבות

את השיניים שקיבלנו בתוך הפה בצורה טבעית, אי אפשר לחקות. גם הטכנולוגיה המתפתחת והכלים החדשניים ביותר, לא מצליחים להצמיח לאף אחד שן חדשה וטובה, כמו זו שגדלה לו בתוך הפה בהיותו ילד. אך פתרונות שונים קיימים בהחלט. פתרונות אלו נותנים מענה משביע רצון לפציינטים שהגיעו לשלב בו חסרות להם שיניים טבעיות בתוך הפה. מגוון הפתרונות הוא גדול ויש אפשרויות שונות לשם ביצוע השלמה של השיניים החסרות. בין היתר ניתן לבצע שתלים או להרכיב שיניים תותבות.

שיניים תותבות, למה?

אמנם פתרון אידיאלי במרבית המקרים הוא ביצוע שתלים, אך יש מקרים בהם אין אפשרות לבצע אותם, או שהפציינט אינו מעוניין. במקרה כזה הוא יבחר להרכיב שיניים תותבות. אמנם חשוב כי בעת ייצור השיניים התותבות יושם דגש על איכות ועל התאמה מקסימלית לפיו של הפציינט, אך אין בכך ערובה לכך שהשיניים ילוו את הפציינט לאורך זמן רב. כיוון שקיים בלאי ושינויים שונים המצריכים שימת לב, בשביל לשמר את השיניים ולמנוע נזקים או כאבים בתוך הפה.

מה אפשר לעשות?

מלבד שמירה על השיניים תותבות על ידי המטופל כפי שהורו לו, ניתן לבצע חידוש של השיניים. ריפוד רך לתותבת יוכל לחדש את השן, לשפר את המראה שלה וכן לעשות אותה לנוחה יותר להרכבה. ביצוע הריפוד נעשה על ידי איש מקצוע מתחום טכנאות שיניים  שיבצע את הפעולה וכך יוכל המטופל ליהנות משיניים תותבות מחודשות.

התקשרו לפרטים נוספים :03-5098119

 

למה ריפוד רך לתותבת ?

בדר"כ בגיל מבוגר החניכיים מאוד עדינות, הריפוד הרך הינו שכבה מגנה על החניכיים מפני האקריל של התותבת ונותן להם שכבה רכה ונעימה יותר.

הסיבות עיקריות בהם יש צורך ב ריפוד רך לתותבת

1-חוסר איזון בין השיניים ובזמן אוכל או דיבור, התותבות נסדקות או נשברות השיניים כתוצאה מהתנגשות ומגע לא מאוזן בין הלסתות.

2- עייפות החומר , התיישנות של התותבות

טיפ : איך לטפל בשיניים תותבות שלכם ?

  • ניקוי ושמירת הגיינה של שיניים תותבות
  • מומלץ לצחצח עם מים חמים ובמרשת שיניים גדולה מיוחדת  ונוזל כלים פלמוליב/ פרי ולא עם משחת שיניים שיוצרת אבן.
  • עדיפות לצחצח תותבות שיניים  מס פעמים ביום לאחר האוכל
  • אסור להכניס שיניים תותבות לאקונומיקה ולחומרים לא מתאימים.
  • טבליות ניקוי מיוחדות ניתן לקנות ללא מרשם בבתי מרקחת ולקרוא את ההוראות .

 

התקשרו 03-5098119

 

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם