תיקון שיניים תותבות

שיניים תותבות זה התמחות והיא שלנו ! שיניים תותבות דורשות תחזוקה שוטפת יומיומית על מנת שיוכלו לשמש את המטופל בצורה הטובה ביותר וההיגיינית ביותר. מכיוון שמדובר במוצר איכותי אשר עד לסיום הכנתו מושקעת בו מחשבה רבה ושימוש בחומרים מתקדמים יש לשמור על השיניים היטב.
‏אנחנו נעזרים גם בשליחים. לתיקון שיניים תותבות  בעיקר באזור המרכז . השליח יכול  לקחת מכם את השיניים תותבות אנחנו נתקן ובאותו יום גם נחזיר !  הדבר כמובן נעשה בתיאום בלבד !
כשנשברת לכם התותבת ניתן לשלוח לנו צילום של השבר באמצעות WhatsApp - לחצו כאן לשליחת הודעה
אנו מבקשים לראות צילום של התותבת – ע"מ שנוכל לתת מחיר וכן נוכל לוודא שניתן לבצע את התיקון ולהחזיר את מצב התותבת לקדמותו ללא בעל התותבת במקום"
תיקון שניים תותבות לעיתים עולה צורך לתקן שיניים תותבות ואז חשוב מאוד לפנות למעבדת שיניים שבה עובד טכנאי שיניים מקצועי שתבצע את התיקון הנדרש. הדבר הכי חשוב הוא לאבחן בדיוק את הבעיה ולראות איך ניתן לפתור אותה ביעילות. השיניים חיוניות עבור המטופל, חשוב לפנות למעבדת שיניים בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק גדול יותר

מהן הסיבות שגורמות לבעיות בשיניים תותבות?

 

טיפול ותחזוקה

שיניים תותבות יש לתחזק על בסיס יומי בניקיון ושטיפה אם לא כן עלולות השיניים להיפגם. במצב הרגיל מצטברת שכבת אבן ופלאק על השיניים שלנו ואנו מרחיקים את הפלאק והאבן ושאריות המזון ע"י צחצוח ושטיפה. לכן עם שיניים תותבות עלינו לשים דגש על ההיגיינה של הפה אחרת נסכן את בריאות החניכיים והשיניים התותבות עצמן. הזנחה של תחזוקת השיניים תגרום לבעיות שונות שיצריכו תיקון.

"שינוי בריאותי אצל המטופל"

השיניים התותבות המותקנות בחלל הפה מושפעות ממצבו הבריאותי של המטופל. בעיות חניכיים , ירידה או עלייה במשקל או כל מצב רפואי אחר מושפעים על אחיזת השיניים בפה המטופל ויש לתת להם התייחסות שיניים תותבות שנשברות או נסדקות לעתים בגלל חוסר תשומת לב או רשלנות שיניים התותבות נשברות או נסדקות. מקרים כאלו מתרחשים כל הזמן ועל המטופל למהר ולפנות למעבדת השיניים שלו על מנת שהנזק לא יחמיר. התיקון שמתבצע בצורה יחזיר לשיניים התותבות את ההתאמה המקורית שלהן והמטופל יכול לחזור לשים אותן ללא כל חשש. חשוב לזכור כי אסור בתכלית האיסור לנסות לתקן את הבעיה באופן עצמאי. השיניים מותאמות לפה שלנו וטיפול רשלני עלול לגרום נזק לשיניים, לפה של המטופל וגם לכיס. טכנאי שיניים מקצועי עוסק בתיקונים קלים ומרוכבים מדי יום . הניחו למומחים בתחום רגיש זה לטפל לכם בשיניים התותבות. טכנאי שיניים במעבדה מקצועית מקבל את השיניים התותבות עם חוות דעת מקצועית מאת רופא השיניים לגבי אופן התיקון ומבצע אותו באופן הטוב ביותר ולנוחיות המטופל.

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם