סוגי שיניים תותבות

ישנם סוגים רבים של שינים תותבות.

ההתמחות שלנו היא לדעת מה בדיוק דרוש לפה שלכם ע"מ שתוכלו להרגיש בנוח עם השיניים תותבות, ללעוס בנוחות ולהראות הכי טוב שאפשר.
ישנם סוגי אקריל שונים. שיניים תותבות שלמות למחוסרי שיניים ושיניים תותבות חלקיות מכל מיני סוגים לבעלי שיניים חלקיות.

הסיבות להרכבת תותבות על שתלים

שיניים תותבות על שתלים היא טכניקה מקובלת ונפוצה בישראל ובעולם. רופאי שיניים משתמשים בפתרון דנטלי זה מסיבות שונות והתוצאות לרוב טובות מאוד ומשרות את איכות החיים של המטופל. להרכבת שיניים תותבות על שתלים מספר סיבות :

נוחיות ותחושה טבעית יותר בפה של המטופל מאשר פתרונות אחרים – תחושה היא מושג סובייקטיבי אולם כשמדובר בשיניים תותבות על שתלים קיימת אחידות דעה שהפתרון הדנטלי הזה נוח יותר.

אסטטיקה ומראה חיצוני- הפה והשיניים מקבלים מראה טבעי יותר ואסטטי. השיניים התותבות משתלבות בצורה טבעית יותר בחלל הפה.

פשטות הטיפול-  הפלטה ניתנת לשליפה בצורה קלה מאוד וניתן לתחזק אותה באופן שוטף בכל עת.

יציבות  –  אין ספק שהיציבות היא גולת הכותרת של פתרון רפואי זה. בזכות השתלים הפלטה מונחת בצורה יציבה מאוד בפה והדבר תורם לתחושת הנוחיות בחיי היום יום. פעולות בסיסיות כגון : דיבור , אכילה , שתייה נוחות יותר עבור המטופל.

שיניים תותבות היינה התמחות , יש צורך בידע וניסיון רב שנים . כל פה הוא מקרה לגופו והניסיון בתחום השיניים תותבות מאפשר התאמת תותבות בצורה מושלמת לכל מקרה.


03-509-8119

מהן שיניים תותבות על שתלים ?

שחזור שיניים תותבות על גבי שתלים תותבות חרסינות מיוחדות ואו אקרילים מיוחדים על בסיס מתכות המוברגות על שתלים .או מודבקות על גבי שתלים או תותבת נשלפת מחוברת ונאחזת בתקתקים ונאחזות על הלסת העליונה ואו התחתונה יוצאת מהפה לניקוי בשיטת תיקתקים, ואו לא יוצאת מחוברת קבע מודבקת מוברגת המרכז לשיניים תותבות איכותיות ללא פשרות השתלים מקובעים לתוך הלסת השתלים מושתלים בהתאמה מורכבת בלסת המטופל. תהליך התקנת שיניים תותבות על גבי השתלים ניתן לבצע אותו בפרק זמן מהיר יחסית באותו יוםאו לאחר מס חודשים לפי התכנית ולפי המצב . אפשרי מומלץ להתקין במרכז לשיניים תותבות לצאת ולחייך עם שיניים נשלפות חדשות איכותיות גם ללא השתלות השתלים שמיקומם בתוך העצם והחניכיים הם למעשה שחזור מלכותי מטיטניום שמשחזר שרש של שן טבעית האלמנט מוחדר בניתוח דנטלי במקום שורש של שן טבעית,ועליו מותקנים מחברים הנקראים מבנים הנם מתאמים על כל שתל ושתל ,וישנם אופציות רבות להתקין שיניים תותבות על גבי שתלים הרופא המטפל וטכנאי השיניים מגבשים את תכנית טיפול ודרך טכנית טרם ההשתלה לאחר שהושתלו בעצם ובתקופת ההחלמה מזמן ההשתלה ועד בו היום בו נגמרת סדרת הטיפוליםהמתרפא נעזר בהתקן שנקרא תותב זמני עדין, ששומר ומשחזר את אזור השיניים החסרות . תותב, נח נעים יפה ,חזק עדין אסטטית ..., וזה בזכות טכניקות 2018 שפותחו ,ידע ניסיון המורכבות , חומרים איכותיים ועבודה מקצועית של טכנאי השיניים האומן השיניים וכל התכשיט יהיה טבעי האומן תותבות יודע , אפשרי ולפעמים לא חייבים לעבור ניתוחי השתלות, כשהנתונים מאפשרים ברב המקרים לא חייבים לעבור ניתוחי השתלות , בכדי שמחוסרי שיניים טבעיות ילכו עם תותבות נשלפות , יציבות בפה , ובתפקוד מלא ושל כל הפונקציות החסרות, נציין כי כל מקרה נידון לגופו , ו רופא השיניים וטכנאי שיניים עוברים על המקרה ומתאימים למטופל את הפתרון המיטיב עבורו במצבו הדנטלי. חשיבות בחירת המרפאה לביצוע שיניים תותבות על שתלים , כל ההליך הכירורגי מצריך מרופא השיניים מיומנות רפואית גבוהה מאוד, להצלחת הטיפול וקבלת תוצאות מיטביות נדרש טכנאי שיניים אומן עם ניסיון רב

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם