מחיר של שיניים תותבות

כולנו יודעים שכאשר מדובר בשיניים אסור לזלזל ויש לשמור עליהן. אולם לרוב עם תחילת הגיל השלישי או לפני לרוב עקב בעיות רפואיות או חבלה לעיתים יש צורך ב שיניים תותבות . הרכבת שיניים תותבות איננה החלטה של מה בכך. ראשית על רופא שיניים ,רצוי מומחה בתחומו, לקובע למטופל אבחון רפואי ולהסביר לו את הצורך בשיניים תותבות ואת האפשרויות העומדות לפניו.

צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר מותאמת עבורכם

 

להלן טבלא של מחירים הנהוגים בתחום השיניים תותבות



סוג השירות - תיקון וריפוד תותבות טווח מחירים בשקלים
ריפוד רך זמני לתותבת * בשירות עד הבית באיזור גוש דן 450-900
ריפוד תותבת עליונה  - ואקום  900-1500
חידוש תותבת ישנה  1000-2000
הוספת ווים לתותבת 150-500
תיקון תותבת נשלפת אקריל / הכנסת חיזוק, השלמת חלקים 350-700
בסיס מולופלאסט לתותבת תחתונה- גומי 1000-1600
הוספת שן בתותבת 150-400
סוג השירות - תותבות מכל הסוגים טווח מחירים בשקלים
פליפר שיניים, 1-4 שיניים  500 - 1200
תותבת חלקית  2500-5000
תותבת  - ולפלאסט  כולל ווים שקופים 3000-5000
תותבת נשלפת בודדת חלקית מאקריל  2500-5000
שיניים תותבות נשלפות : תותבת חלקית ע"ב ויטליום (כרוםקובלט) 3500-5000
תותבת נשלפת מיידית \ זמנית  - לסת אחת 1500-4000
תותבת שלמה נשלפת - חומרים אמריקאים וגרמנים בלבד, בחיזוק קוורץ 3500-5500

ליצירת קשר מהיר* מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם




לאחר ההחלטה על תוכנית טיפולים בה נקבע כי על המטופל להרכיב שיניים תותבות עולה השאלה לגבי המחיר, מחירים שיניים תותבות  וכאן עלינו לציין מס עובדות חשובות: מחירים שיניים תותבות זה משהו שצריך להיות מותאם לכל פה , הכנה של שיניים תותבות דורשות מקצועיות ומיומנות טכנית מהשורה הראשונה תוך כדי שימוש בחומרים מעולים. עלויות של שינים תותבות יכולות להיות מגוונות אך יש כלל אצבע שקובע שאסור להתפתות להצעות זולות מדי.  כאמרה המפורסמת מה שעלה בזול עלול לעלות ביוקר , קל וחומר בנושא כה רגיש  - הבריאות שלנו.  
מחירים שיניים תותבות , מה שחשוב מעבר לעניין ה מחירים בשניים תותבות הוא סוג החומרים ואיכות העבודה. ישנם מגוון מחירים שיניים תותבות , החל מ 2500 שח לשיניים תותבות ללסת בודדת  ועד 8000 שח , מחירים שיניים תותבות , זה נושא שיש להתאים לכל פה. מחירים שיניים תותבות הם גם נגזרת של איכות עבודה ואיכות חומרים ופה אנחנו לא מתפשרים....
  שיניים הם לא נושא לזלזל בו. מחירים שיניים תותבות, הם נושא שהוא מורכב,  לא מומלץ לפנות למעבדות שיניים לא מוכרות או מעבדות בהן הצוות המקצועי של טכנאי שיניים איננו בעל ניסיון מקצועי , הכשרה והשתלמויות בתחום זה.  יש לפנות למעבדת שיניים מומלצת ומוכרת עם צוות שמציג לכם הצעת מחיר מסודרת ומחירים שיניים תותבות ומסביר לכם על תהליך העבודה והעלויות הנלוות.  
 

מחירי שיניים תותבותשיניים תותבות מחירים

ה מחירים שיניים תותבות  ( שיניים תותבות קבועות , שיניים תותבות זמניות ושיניים תותבות נשלפות) ושירותים נוספים בתחום עבודת מעבדת השיניים ( תיקון שיניים תותבות , הכנת כתרים מזרקוניום , למינציות חרסינה , כתרים , שתלים , שתלים על שיניים תותבות וטיפולים ושירותים נוספים ) כל אלו משתנים בין מעבדות השיניים השונות . מחיר הוא אמנם שיקול אך מקצועיותו ואמינותו של הרופא המטפל חשובה לאין ערוך.  
כאמור , לכל מטופל היסטוריה רפואית מסוימת של רפואת הפה והשיניים ומצב הפה משפיע גם על רמת הטיפול , היקף הטיפול ועלויות הטיפול , מחירים שיניים תותבות הם נגזרת של כל זה. חשוב לציין כי גם לאחר התחלת הרכבת השיניים התותבות נדרשת אחזקה שוטפת וטיפולי שימור של השיניים התותבות הכרוכים בעלויות נוספות. מכל האמור כאן ניתן לסכם שמחירון שיניים תותבות הוא רחב וכל מטופל יקבל הצעת מחיר תוכנית טיפולים שונה ממטופל אחר. אנו נשמח לייעץ לכם על תוכנית טיפולים מסודרת לשיניים תותבות ולתת לכם מחירים שיניים תותבות ונענה על כל שאלה או בירור לגבי טיב ועלותו
צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר מותאמת עבורכם

03-5098119